"Всіх навчимо" 

Субота
18.05.2024
17:18
Вітаю Вас Гість
RSS
 
ХОЛМИНСЬКИЙ ФІЛІАЛ
КОРЮКІВСЬКОЇ ШКОЛИ МИСТЕЦТВ

Головна Реєстрація Вхід
 Каталог файлів 
Меню сайту
Оберіть мову / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish

Пошук на сайті

Категорії розділу
Мої файли [46]

Міні-чат

Нові фото

Наше опитування
Хто Ви?
Всього відповідей: 107

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Хто нас сьогодні відвідав:


Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 46
Показано матеріалів: 41-46
Сторінки: « 1 2 3 4 5

Сценические задачи, которые надо решать человеку, выходящему работать с аудиторией слушателей.

            Находиться на сцене, реализовывать свои творческие замыслы и держать внимание аудитории - это большое мастерство.

            Школы по работе актера над собой создавали такие мастера, как Дельсарт, Станиславский, М. Чехов и др. Их труды должны изучаться. Может быть педагогам, юристам, лекторам, дирижерам не надо в полной мере владеть мастерством актера, но основные законы поведения "человека на сцене” желательно, (а может, и необходимо!) знать. К.С.Станиславский говорил, что труд - первое непременное условие в работе над собой. Эта работа должна трудное сделать привычным, привычное - легким, легкое - прекрасным. Станиславский считал, что "изучение законов творчества способно притупить искру вдохновения у посредственного актера, но оно раздувает эту искру в большое пламя у подлинного художника”.

            Иногда очень обидно наблюдать на сцене исполнителей, лекторов, педагогов, которые выглядят при этом хуже рабочих сцены, обнаруживая полное отсутствие представления о культуре и манере сценического поведения. Эти качества - результат работы по овладению своим телом, своими нервами, своим вниманием. Они и есть то, что называют профессионализмом. Умение "нести себя” - это не только эстетическая сторона проблемы, ведь тело исполнителя, как и голос, - это его "инструменты”, особенно это касается актеров, вокалистов, хотя и для дирижера, лектора и педагога это тоже очень важно.

Мої файли | Переглядів: 672 | Завантажень: 0 | Додав: Танюра | Дата: 20.04.2011 | Коментарі (0)

"Вокальный букварь” предназначается людям, которые хотят научиться петь и тем, у кого есть или могут быть голосовые проблемы в любой голосо-речевой профессии (актеры, педагоги, лекторы, юристы).

            В этой работе суммированы вокальные советы лучших педагогов и упражнения, используемые при поиске необходимых ощущений, что делает ее практическим и медицинским справочником в работе с голосом.

            Терминология и текст доступны для любого неподготовленного читателя.

 

 
Мої файли | Переглядів: 676 | Завантажень: 0 | Додав: Танюра | Дата: 20.04.2011 | Коментарі (0)

Огляд історії української музики.

Частина 6: Музики-виконавці, музикологи, видавці       Відповідно до розвитку української музичної творчості вважаємо потрібним подати деякі дані з інших ділянок українського музичного мистецтва, в першу чергу від творчого.

Відповідно до розвитку нашого вокального мистецтва і його переваги над інструментальним у нас з’являлись перш за все виконавці-вокалісти, з яких здобули собі світову славу та стали прикрасами першорядних чужих сцен чи естрад 

Мої файли | Переглядів: 842 | Завантажень: 0 | Додав: Танюра | Дата: 20.04.2011 | Коментарі (0)

Ансамбль і його види

Хор є колектив, який має своєю метою співати гуртом, спільно. Звідси виникає специфічна особливість хорового співу - спільне звучання окремих співаків хору в одному загальному цілому, що й зветься ансамблем.

Ансамбль - слово французьке (ensemble - разом, вкупі, ціле, узгодженість)

В ансамблі хору можемо спостерігати, що це буде лише несмілива і невміла спроба налагодити спільний спів, або є шляхом наполегливої і впертої праці колектив піднімається на високий ступінь довершеності і майстерності.

Мої файли | Переглядів: 843 | Завантажень: 0 | Додав: Танюра | Дата: 19.04.2011 | Коментарі (0)

 Я, Тарабенко Тетяна Вікторівна, працюю в музичній школі з 1996 року. Всі ці роки я працюю викладачем по фортепіано та з 2009р викладачем по вокалу з функціями художнього керівника, проводжу виховні заходи, конкурси. 
Мої файли | Переглядів: 1475 | Завантажень: 0 | Додав: Танюра | Дата: 23.03.2011 | Коментарі (0)

Пояснювальна записка

Програма вокального гуртка розрахована на триріч­ну підготовку учнів молодшого, середнього та старшого віку. В групі 1-го року навчання – 15 учнів, ІІ-го, ІІІ-го – 10 учнів. Групи формуються з урахуванням віку дитини, її підготовленості. Для групи 1-го року навчання рекомен­дований вік – 6–9 років, групи ІІ-го року навчання – 10–13 років, третього – 14–17 років. Загальна кількість годин, як 1-го року навчання, так і ІІ-го, ІІІ-го – 144 години (4 го­дини на тиждень).

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихан­ня, гнучкості голосу....

Мої файли | Переглядів: 9518 | Завантажень: 970 | Додав: dvovuk | Дата: 17.03.2011 | Коментарі (1)

Ви на сайті

Гість !



Вітаємо Вас гість. Будьласка зареєструйтесь, або зайдіть під своїм логіном!

Погода
Холми 

.
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Друзі сайту

Холминський Будинок творчості

www.rbdut.at.ua

Рибинська ЗОШ І-ІІІст.



Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz